groot, Groter GROOTS nieuws! - Reisverslag uit Chevy Chase, Verenigde Staten van Elisa Valk - WaarBenJij.nu groot, Groter GROOTS nieuws! - Reisverslag uit Chevy Chase, Verenigde Staten van Elisa Valk - WaarBenJij.nu

groot, Groter GROOTS nieuws!

Door: Elisa

Blijf op de hoogte en volg Elisa

30 Maart 2010 | Verenigde Staten, Chevy Chase

Lieve mensen,

Zoals ik al schreef... ik had al een tijd niet meer geschreven.....ja?
Dat had een reden.... :) :D

Ik heb het al die tijd voor me gehouden, maar moet het nu toch echt aan jullie kwijt....

Ik heb iemand leren kennen, een speciaal iemand.... {bloos} ...ja...
en hij heet.....

Aaron :) :D :D :D

Maar ik heb daarom dus besloten om er toch nog een aantal maanden, (minstens half jaar) aan vast te plakken!!!!!!! :) :D :)

Ik weet dat ik jullie allemaal allerlei data heb gemeld en de reis naar California gaat ook gewoon door....alleen niet met Cait... haha :)

Hij heet dus Aaron....is 26 jaar... Amerikaan.....erg leuke man.....
werkt als brandweerman.....:P
En hij is dus voor mij zeker de moeite waard om er wat maanden meer van te maken....

Marcel en Willemien hebben m uiteraard ontmoet...en zij vinden het geweldig dat ik toch nog langer wil blijven!!!! :) :D
Kim en Lise zullen er ook geen problemen mee hebben....

Ok de vlinders vliegen echt zowat letterlijk door mn lijf!!! Eindelijk heb ik het aan jullie gemeld....

Hoe het allemaal zal gaan weet ik niet (doodeng) maar ik zie het wel....nieuw inzicht....;)

Liefs!

Elisa

  • 31 Maart 2010 - 04:33

    Anneke:

    hoi elisa

    wat gaaf voor je en wat een leuke vent zeg dat is zeker de moeite waard om langer te blijven.
    wat vinden je ouders ervan? geniet maar lekker van het leven je hebt groot gelijk.
    veel plezier samen groetjes van paul en anneke

  • 31 Maart 2010 - 06:14

    Carolien:

    jehhhhhhhhhhhhhhhhhh Helemaal geweldig!!!! Gewoon van genieten!!!!!!!!!!!En zien wat er allemaal gebeuren gaat!!!!!!Ik gun het je enorm!!!!
    Liefs carolien
    ps hij ziet er ook erg lief en leuk uit hoor!!!!!!

  • 31 Maart 2010 - 06:17

    Laura:

    Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha wat ben jij grappig!!! En ze tuinen er allemaal nog in ook :p!!!!!!!!!

  • 31 Maart 2010 - 06:22

    Tessa:

    Maar het is nog geen 1 april!

  • 31 Maart 2010 - 06:28

    Laura:

    Ik moest idd nog toevoegen, je bent een dag te vroeg!!!

  • 31 Maart 2010 - 06:57

    Leo Valk:

    Hoi zusje, echt een grote verrassing! Gisteravond hadden papa, mama en ik het er nog over dat je terugkomst nu snel dichterbij komt en je erg bezig was met je terugkeer in Nederland; en dan nu dit bericht. Ik dacht eerst die maakt een geintje maar het lijkt allemaal wel serieus. Heel gaaf voor je en leuke vent. Wordt het toch tijd om snel eens te skypen. Geniet van dit voortschrijdend inzicht ;-)) Je broer.

  • 31 Maart 2010 - 07:18

    Marianne:

    Wow, wat een gaaf nieuws! Vanochtend had ik het er met Matthijs nog over dat je nog maar een maand voor Lise en Kim zou (mogen) zorgen en of je ze dan misschien over een jaar zou gaan opzoeken, maar nu deze leuke ontwikkeling! Iedereen blij! Wat een Amerikaanse held!

    Geniet van het goeie gevoel!

    Liefs,

  • 31 Maart 2010 - 07:18

    Tante Ria Bazen:

    Hoi,Elisa
    Ja, nu heb je een hele goede reden om langer te blijven !!Heel veel geluk !!
    groetjes Tante Ria &oom Kees

  • 31 Maart 2010 - 07:28

    Wil Van Der Ham:

    Voor zo'n kanjer kom je waarschijnlijk niet meer terug naar Nederland. Al zijn er vlinders die de oceaan oversteken. Ik ben heel blij voor je.

  • 31 Maart 2010 - 07:30

    Tante Annemieke:

    Lieve Elisa,

    Geweldig, super, wat een stuk, maar vooral, wat ben ik blij voor jou/jullie. Ergens in mijn achterhoofd had ik al een beetje rekening gehouden dat je toch nog langer in America zou blijven. Maar op de manier, super.
    Heel veel geluk Elisa! Je krijgt een dikke kus!

  • 31 Maart 2010 - 08:45

    Anika:

    Goh, misschien heb ik een nieuwe carriere op het oog: waarzegster ;-), haha!!

    Echt ontzettend leuk voor je zeg!! Ik ben ontzettend blij voor je met dit prachtige nieuws!! Afgelopen weekend was ik bij Marjolein en ben ik op de hoogte gebracht van alle ins en outs door Tess en Marij...

    Het is natuurlijk jammer jou nog een extra halfjaar te moeten missen, maar aan de andere kant ook een geweldige kans om je misschien alsnog op te komen zoeken!!

    Geniet er van! Enne je hebt echt smaak hoor Elies ;-)

    Liefs en een dikke digitale knuffel dan maar!

    Anika

  • 31 Maart 2010 - 08:49

    Arenda:

    he elisa,

    wat leuk dat je nog langer blijft en wat een lekkerding hihihi nou geniet daar nog lekker van amerika en van hem!!! xxx vanuit vlaardingen

  • 31 Maart 2010 - 10:00

    Fam. Peek:

    Wat een heerlijk romantisch nieuws!!! En wat een leuke vent! Ga hier inderdaad maar even lekker nog een poosje van genieten samen ;-)

    Heel veel geluk, plezier & natuurlijk heel veel liefde toegewenst.

    Dikke kus, Krista, Sander & Rosalie

  • 31 Maart 2010 - 12:29

    Mariken En De Rest:

    Geweldig joh. Geniet ervan! Lekker dat alles op zo'n manier in het pulletje valt toch? Groetjes uit Canada

  • 31 Maart 2010 - 13:25

    Suzy:

    Wel,wel,wel heb je me daar.... een nichie met een KANJER!!!! Te jong voor mij maar dat je voor zo'n man valt, dat begrijp ik maar al te goed. Héél véél plezier nog daar.Geniet ervan zoveel als mogelijk!
    Groetjes aan allemaal vanuit de Poelik

  • 31 Maart 2010 - 15:17

    Wineke:

    Wat een ontzettend leuk nieuws en wat weet jij goed dingen voor je te houden. :) Geniet er met volle teugen van en laat niks je in de weg zitten.

    Dikke knuffel,
    Wineke

  • 31 Maart 2010 - 15:48

    Zoé:

    Heeeeeeel leuk;)

  • 31 Maart 2010 - 17:49

    Leanne:

    He, wat leuk voor je!!
    Leuke jongen en hij ziet er ook heel lief uit. Natuurlijk logisch dat je langer blijft. Lekker genieten, hihi.

    xxx Leanne

  • 31 Maart 2010 - 19:23

    Gaby:

    Geweldig! Gefeliciteerd, sneaky hoor... en wij maar vissen...achter het net. Hoezo: 'Ik val alleen maar op Nederlandse mannen...' Jaja! ;)Geniet ervan saampjes,
    Greetz Gaby!

  • 31 Maart 2010 - 19:26

    Heleen Vader:

    Hoi Elisa,
    Wat leuk zeg dit berichtje!!!!!!!!!
    Geniet ervan meid laat het gebeuren.Wat een leuke vent zeg.
    Liefs van gererd en heleen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elisa

Hoi, Welkom op mijn waarbenjij.nu site. Ik was in 2008-2010 als au pair aan het werk in Washington DC en ga december 2011 een kort bezoekje aan DC (en mijn familie daar) brengen om van daaruit door te vliegen en een maand in Nieuw Zeeland te gaan vertoeven. Ik zal proberen jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn belevenissen! Veel leesplezier en als je een berichtje achterlaat vind ik dat super leuk! Groetjes Elisa

Actief sinds 09 Sept. 2008
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 40716

Voorgaande reizen:

15 December 2011 - 20 Januari 2012

Washington DC > Nieuw Zeeland

28 Oktober 2008 - 21 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: