Washington DC > Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Elisa Valk - WaarBenJij.nu Washington DC > Nieuw Zeeland - Reisverslagen van Elisa Valk - WaarBenJij.nu

Washington DC > Nieuw Zeeland

Ik heb het al een tijdje geleden rond lopen strooien: ik wil graag een keer Kerstmis en oud en nieuw op het strand vieren. Ik had dit jaar in mijn hoofd en het gaat gebeuren! Ik ga via Washington DC naar Nieuw Zeeland om daar bekenden te ontmoeten, maar ook om met eigen ogen en andere zintuigen te ervaren hoe het is om in je eentje naar de (letterlijk) andere kant van de wereld te vliegen! Wat gaat dit avontuur me brengen?! Nu al: heel veel zin en adrenaline door mijn lijf!

Ik ga jullie weer van mijn ervaringen op de hoogte houden - als je dat tenminste wilt... (zo niet, wees eerlijk en meldt je af voor de update)

Zo en nu voorbereidingen gaan treffen! De tickets zijn geboekt en over 4 maanden ben ik er al.... dus waar ga ik beginnen? Groetjes Elisa

Recente Reisverslagen:

16 Januari 2012

Zuidereiland --> top! laatste dagen te gaan

08 Januari 2012

Letterlijk uit de lucht komen vallen

05 Januari 2012

Alleen op pad

25 December 2011

aankomst en Kiwi experience :D

18 December 2011

Gaaf om hier weer te zijn
Elisa

Hoi, Welkom op mijn waarbenjij.nu site. Ik was in 2008-2010 als au pair aan het werk in Washington DC en ga december 2011 een kort bezoekje aan DC (en mijn familie daar) brengen om van daaruit door te vliegen en een maand in Nieuw Zeeland te gaan vertoeven. Ik zal proberen jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn belevenissen! Veel leesplezier en als je een berichtje achterlaat vind ik dat super leuk! Groetjes Elisa

Actief sinds 09 Sept. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 40699

Voorgaande reizen:

15 December 2011 - 20 Januari 2012

Washington DC > Nieuw Zeeland

28 Oktober 2008 - 21 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: