Stand van zaken: huis en werk - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elisa Valk - WaarBenJij.nu Stand van zaken: huis en werk - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Elisa Valk - WaarBenJij.nu

Stand van zaken: huis en werk

Door: Elisa

Blijf op de hoogte en volg Elisa

09 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve mensen, zowel hier in Nederland, als daar in het verre Amerika :)

Het is inmiddels bijna 3 weken geleden dat ik hier in Nederland ben aangekomen. Ben ik al geland? ehm.... daar moet ik nog even over nadenken....

Maar er is al heel veel gebeurd, even een korte samenvatting:

- al veel bezoekjes gehad en gebracht, leuk om iedereen weer te zien en spreken en nieuwe huizen te kijken! En heb gelukkig ook nog regelmatig contact met iedereen in Amerika!

- ik heb 'onderzoek' gedaan naar huizen wat voor mij mogelijk is. Ik wil namelijk zo snel mogelijk uit huis. Ik ben erachter dat huren nog even wat lastiger ligt, aangezien ik nog geen vast inkomen heb... maar ik kan wel een huis (eensgezinswoning) huren dat te koop staat! (van kennissen die het graag in de tussentijd bewoond zien)
En dat is dus rond en kan daar vanaf eind juni in :) super chique!
Whaa ik ga nu echt op mezelf!!!!
(voor hoe lang is nog onzeker trouwens, afhankelijk van mezelf (of ik een ander huurhuis kan krijgen) en wanneer het huis verkocht wordt.

- werk: ik ga binnenkort aan de slag op mijn oude kinderdagverblijf Pukkie. Al invalkracht. Ik moet nog even wachten op de verklaring omtrent gedrag (of ik geen rare dingen heb uitgespookt in de tussentijd) en dan gaat het 'gewone leven' weer beginnen...
en verder ben ik ook aan het zoeken naar wat ik verder wil gaan doen.

Afgelopen dinsdag ben ik naar de fysiotherapeut geweest, hopelijk dat ik daar nog beter van word. (ik heb nog steeds rug- en nekklachten van de aanrijding in november 2009) Ondanks dat ga ik de zaak rondom die aanrijding toch afsluiten en proberen om geld te krijgen van de verzekeringsmaatschappij. Het is allemaal erg ingewikkeld. Gelukkig krijg ik daar wat hulp bij. Het is een ervaring uit Amerika die ik liever niet had gehad....maar goed...

Dag lieve mensen, bedankt voor alle aandacht en interesse, elke keer weer!

Liefs Elisa

  • 10 Juni 2010 - 09:27

    Wil Van Der Ham:

    Val je niet in een enorm gat nu je weer terug bent? Leuk dat je weer een collegaatje van Els wordt.
    Wel luxe zo'n huis alleen voor jezelf. Als het weer wat rustiger wordt, vind ik het leuk om weer een keertje af te spreken voor een borrel o.i.d.

    Groetjes,
    Wil

  • 11 Juni 2010 - 08:17

    Heleen Vader:

    Ha Elisa,
    Leuk om even iets over jou te lezen.Ben blij dat je in het grote huis kunt van Gijs en Karen.Kun je op je gemakje kijken hoe het verder gaat.
    Op het dagverblijf zullen ze vast wel blij met je zijn!!Wij zijn aan het inpakken om met vakantie te gaan naar Italie.Ik hoop je weer snel eens te ontmoeten bij Miranda of misschien in je huis. Lieve Groet van Heleen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elisa

Hoi, Welkom op mijn waarbenjij.nu site. Ik was in 2008-2010 als au pair aan het werk in Washington DC en ga december 2011 een kort bezoekje aan DC (en mijn familie daar) brengen om van daaruit door te vliegen en een maand in Nieuw Zeeland te gaan vertoeven. Ik zal proberen jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn belevenissen! Veel leesplezier en als je een berichtje achterlaat vind ik dat super leuk! Groetjes Elisa

Actief sinds 09 Sept. 2008
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 40703

Voorgaande reizen:

15 December 2011 - 20 Januari 2012

Washington DC > Nieuw Zeeland

28 Oktober 2008 - 21 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: