1 april!!!! hahahahahahahahahaha - Reisverslag uit Chevy Chase, Verenigde Staten van Elisa Valk - WaarBenJij.nu 1 april!!!! hahahahahahahahahaha - Reisverslag uit Chevy Chase, Verenigde Staten van Elisa Valk - WaarBenJij.nu

1 april!!!! hahahahahahahahahaha

Door: Elisa

Blijf op de hoogte en volg Elisa

01 April 2010 | Verenigde Staten, Chevy Chase

Hallo allemaal!!


1 april! Kikker in je bil, die er nooit meer uit wil!!!

WAT ZIJN JULLIE ER (bijna) ALLEMAAL FANTASTISCH INGETUIND!!!!!!!!!!!!!!!!

Alle reacties n.a.v. mijn blog over mijn verlenging in Amerika vanwege 'Aaron'!!!! Geweldig!!!

Het hele verhaal en Aaron is allemaal verzonnen!!!

De reacties die ik van jullie allemaal kreeg!!! GEWELDIG en hartverwarmend hoe jullie mij dit allemaal gunnen, hoe snel mijn blog wordt gelezen, dat jullie op die manier bezig zijn met mij leventje en de hoop op de ware en hoe goedgelovig jullie allemaal zijn!!!!!!!

Het plannetje om jullie eens lekker in de mailing te nemen is ontstaan aan tafel met Marcel en Willemien. LOL. Daarna het maken van het bericht. Lol! Het vinden van een naam en wat details. Lol! En dan vervolgens een knappe kop uit de google afbeeldingen vissen en erbij plaatsen!! LOL! (zo eenvoudig is het! Leuk detail: de jongen op de foto schijnt echt Aaron te heten, op die naam heb ik gegoogeld :))

Wat had ik jullie allemaal lekker tuk, zeg! Heerlijk!

Om 3 uur 's nachts op 31 maart werd ik wakker gesmst, met felicitaties, vebazingen en vragen naar details....
en ik hield me stil... de hele dag....

Ik kon het niet laten om 's nachts, toen ik toch al wakker was, ook even online te gaan en zien wie er allemaal al 'gehapt' hadden!
En vervolgens 's morgens om 8 uur nog meer reacties!!! Marcel, Willemien en ik hebben zoooooooo hard gelachen met zn allen! Met pijn in kaken en hoofdpijn aan toe :) Wat een streek!!!

Tessa en Laura waren de eerste die hints gaven en wellicht wat twijfels opriepen....maar ook dat kon ik zeker waarderen. Een aantal van jullie zal twijfels hebben gehad, maar dat maakte het alleen maar interessanter!
Mijn zus Marianne belde me zelfs op mn mobiel om even te verifieren of het geen grap was.... ik was op dat moment uiteraard ENORM druk met Kim en Lise en zou later de details wel mailen....!

Kijk zelf anders weer even bij mijn blog verhaal over 'Aaron' hoe iedereen reageerde en dan heb ik het nog niet eens over alle mailtjes die ik mocht ontvangen!!!
Mensen die al ergens hadden gedacht dat dit zou gebeuren, zelfs helderziende gaven zouden hebben... ;)

Het bericht heeft de gemoederen flink bezig gehouden, wat ik begreep.... Ook vragen hoe mijn ouders hadden gereageerd.....

Mijn ouders waren net zo min op de hoogte als ieder van jullie!!! Dus voor hen was dit ook een grote shock!....pas later kwamen wat twijfels over 'dit is niet iets typisch Elisa, die kan zoiets niet voor zich houden etc. etc. en getelefoneer met mijn (schoon)zussen en broers...heb ik begrepen...:):D

hahahahahahahahahahahha

Om 6 uur 's avonds hier, 12 uur 's nachts EN 1 APRIL bij jullie hield ik het niet meer! Ik heb de telefoon gepakt en de nieuwsgierige (en slaperige) schoonzus, vader en nichtje gebeld....met de mededeling: MET ELISA, 1 APRIL!

De adrenaline (zogenaamde vlinders.... ;) heeft ongeveer 24 uur door mijn lijf gegierd. Hele interessante ervaring om mensen zo voor de gek te houden (en heeft dus absoluut niets te maken met die 'Aaron') Niets is op waarheid gebaseerd :)

Ik kom 'gewoon' op 21 mei aan in Nederland
Ik ga WEL met Cait naar California en de reden dat ik lang niets van me had laten horen....tja, druk met mijn leven hier en tegelijkertijd minder behoefte om elke week achter pc heel verhaal te schrijven (al is en blijft het leuk om het na een tijdje terug te lezen... en alle reacties!!)

Dank voor jullie overweldigende belangstelling en geloof dat deze grap tot een groot succes heeft gemaakt. En sorry....(helaas) geen spannende liefdesverhalen! Komt hopelijk nog eens! :) ;)

Liefs! Elisa

  • 01 April 2010 - 05:00

    Anneke:

    hoi elisa

    je grap is zeker geslaagd ik ben er volledig ingetuind,toen ik het aan paul vertelde zei hij gelijk dat is een 1 aprilgrap waarop ik zei nee joh maar hij kent zijn nichtje beter dan ik. fijne paasdagen

    groetjes van paul en anneke

  • 01 April 2010 - 06:20

    Gaby:

    Wat ben jij een LOEDER zeg! ;) Wel een goeie grap hoor, al was het nog geen 1 april, enne I buy anything.... Maar wel leuk dat je kaakkramp van het lachen hebt gekregen, hehehe.. ciao!

  • 01 April 2010 - 07:10

    Tante Annemieke:

    Wat ontzettend jammer!!!!!!!!!!!!!

    Het plaatje was perfect.

    Maar in een woord geweldig. Volgens mij zijn er nog nooit zoveel mensen in een i april mop getuind.

  • 01 April 2010 - 07:37

    Barbara:

    Whoehahahaha!
    Leuk zeg!!! Ook wel jammer, want het was zo'n lekker ding om te zien, hahaha!

  • 01 April 2010 - 07:38

    Arenda:

    wat ben jij erg zeg!!!maar vond het wel geweldig!!! hihihi ik was er zeker ingetuind maar ja... dat komt ook waarschijnlijk omdat ik je dat zo gun!! nou fijne dag op 1 april en geniet nog ff van de goed geslaagde grap!! doe willemien en marcel kim en lise de groetjes van mij!!! xxx arenda

  • 01 April 2010 - 08:35

    Marcel:

    Elies,

    Goed gelukt!!
    Ik had al zo mijn twijfels, maar je schoonzus wist het nog zo net niet! Uiteraard hadden we het je wel onwijs gegund! Geniet nog maar lekker van de napret!!
    Veel plezier in Chicago en tot de 21e mei!!

    XX ook van de rest uit Nootdorp!

  • 01 April 2010 - 10:51

    Tessa:

    I knew it ;)!
    Ik mail je!

    Liefs

  • 01 April 2010 - 11:15

    Leanne:

    Jeetje, wat een goeie grap. Ik had het echt niet in de gaten. Ik had al zoiets van " wat leuk, ik wist dat ze iemand daar zou ontmoeten ", haha.
    Hardstikke leuk.

    Wel jammer, wat Bar schrijft, hij zag er wel erg leuk uit. Wie weet, misschien kom je de laatste paar weken wel echt iemand tegen, haha.

    xxx Leanne

  • 01 April 2010 - 13:36

    Henny:

    Hallo Elisa,

    Helemaal top, dit had ik ook niet verwacht vanuit het verre buitenland!!

    Ha, ha, gelukkig dat ik even gewacht heb met reageren anders was ik er toch ook mooi ingestonken.

    Groetjes,
    Henny

  • 01 April 2010 - 14:54

    Charlie:

    I loved it!

  • 01 April 2010 - 15:32

    Suzy:

    Goed gelukt Elisa, ik had zo m'n twijfels... maar gun het je zo!!!! Ennuh....het was een lekker ding, dus smaak heb je wel....en nu ook nog dikke pret.
    Groetjes

  • 01 April 2010 - 18:05

    Nanda:

    Hoi Elise!

    Wat een leuke grap!
    als ik het eerder had gezien was ik er ook zeker ingetuind!
    Was ook leuk geweest als je bijvoorbeeld in Las Vegas was 'getrouwd' hahahaa. Maar je bent ook al weer snel terug zie ik, nog 50 dagen!!! Leuk zo voor de zomer! Hoop dat je na de zomer ook weer gaat volleyballen!

    groetjes van ons, Nanda

  • 02 April 2010 - 07:44

    Anika:

    Goh, ik baalde eigenlijk al dat ik geen ene goede 1 april grap had gehoord, maar bij deze ben ik toch echt VET in de maling genomen hoor!! HAHA! :-) Inderdaad wel jammer eigenlijk dat het niet waar is... niet voor mijn cariere ;-), maar voor jou... Ach kom maar lekker terug naar Nederland en ga daar maar op zoek naar de ware Aaron!! ;-)

    Fijn je over een paar maanden weer te kunnen zien!

    X Anika

  • 02 April 2010 - 13:27

    Annely:

    Haha, dit verhaal is weer typisch Elisa. Maar Elies, de grap is bij mij lekker niet gelukt, ik had lekker wel door dat het een 1 april grap was! Haha.

    Groetjes, je nichtje

  • 13 Mei 2010 - 15:58

    Henny:

    Hallo Elise,

    Ik heb lang niets van me laten horen maar dat wil niet zeggen dat ik je niet gevolgd hebt hoor. Maar als je dit leest zal je wel inmiddels thuis zijn.

    Welkom thuis en ik hoop je weer snel te zien, misschien wel weer op de volleybal.
    Tot ziens! Groetjes,
    Henny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elisa

Hoi, Welkom op mijn waarbenjij.nu site. Ik was in 2008-2010 als au pair aan het werk in Washington DC en ga december 2011 een kort bezoekje aan DC (en mijn familie daar) brengen om van daaruit door te vliegen en een maand in Nieuw Zeeland te gaan vertoeven. Ik zal proberen jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn belevenissen! Veel leesplezier en als je een berichtje achterlaat vind ik dat super leuk! Groetjes Elisa

Actief sinds 09 Sept. 2008
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 40710

Voorgaande reizen:

15 December 2011 - 20 Januari 2012

Washington DC > Nieuw Zeeland

28 Oktober 2008 - 21 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: