Kim is geboren! Lise is nu een grote zus - Reisverslag uit Chevy Chase, Verenigde Staten van Elisa Valk - WaarBenJij.nu Kim is geboren! Lise is nu een grote zus - Reisverslag uit Chevy Chase, Verenigde Staten van Elisa Valk - WaarBenJij.nu

Kim is geboren! Lise is nu een grote zus

Door: Elisa

Blijf op de hoogte en volg Elisa

17 Mei 2009 | Verenigde Staten, Chevy Chase

Joehoe!!

Lise heeft vannacht een zusje gekregen.
Kim is op 17 mei om 0.04 uur geboren in het ziekenhuis in Washington D.C.
En het gaat goed met haar en met Willemien ook!

Sinds gisteravond 7 uur waren ze naar het ziekenhuis en ik heb met Lise gegeten en haar naar bed gebracht. En om bij half 1 kreeg ik een telefoontje van Marcel. Ik lag in bed, maar slapen dat ging natuurlijk niet.

Ik ben vanmorgen uiteraard een bezoekje gaan brengen, samen met Marcel en Lise.
Het is een heel mooi kindje en ik vind dat ze wel op Lise lijkt. Ze heeft heel veel en donker haar.

Lise vond het ook interessant en kan haar naam Kim al goed uitspreken!
Lise kletst sowieso tegenwoordig bijna de hele dag door.

We hebben een slinger met 'it's a girl' opgehangen, oranje ballonnen en de Nederlandse vlag!

Het is nog onzeker of Willemien vandaag al thuiskomt of morgen. Hier in Amerika geldt dat je 48 uur mag blijven.

Het voelt voor mij nog wel wat onwennig. Al begint het een beetje tot me door te dringen dat ze er is en dat er nu toch wel heel veel zal veranderen!
Maar ook zo leuk!!!! Zo'n klein poppetje in huis waar ik zoveel van mee ga maken en een klein hoopje mens in je armen.

Ik ben erg benieuwd hoe Lise verder zal gaan reageren. Jaloers?

We merken het wel. Ik hou het hierbij (zo krijg je ruim een maand geen bericht van me en nu 2x in een week)
Ik zal ook een foto proberen te plaatsen.

groetjes Elisa

  • 17 Mei 2009 - 19:07

    Stephanie!:

    Gefeliciteerd :D!

    Groetjes,
    Stephanie

  • 17 Mei 2009 - 19:21

    Leanne:

    Hoi Elisa,

    Gefeliciteerd voor de hele familie!!

    Groetjes Leanne

  • 17 Mei 2009 - 19:30

    Tante Annemieke,:

    Gefeliciteerd allemaal.

    Lieve groetjes.

  • 17 Mei 2009 - 19:32

    Claudya:

    Wat leuk, twee meiden! Felicitaties aan de familie! Claudya

  • 17 Mei 2009 - 19:36

    Femke:

    Van harte! EN wat een mooi meisje!
    Blij dat alles goed is met moeder en kind!

  • 17 Mei 2009 - 19:52

    Henny:

    Hallo Elisa,

    Jij toch ook een beetje gefeliciteerd met je nieuwe oppaskindje. En natuurlijk ook de rest van de fam.

    Geniet er van!

    Groetjes,
    Henny

  • 17 Mei 2009 - 20:55

    Wil Van Der Ham:

    Van harte gefeliciteerd!!Leuk hoor. Wat een mooi kindje, Je gaat je handen vol krijgen, maar wel heel leuk.

    Groetjes,
    Ook van Els.


  • 17 Mei 2009 - 21:12

    Evelien:

    Wat leuk een baby erbij, wat een schatje!Er zal inderdaad een hoop veranderen met zo'n kleintje in huis.Feliciteer Willemien, Marcel en Lisa hartelijk van mij.

  • 17 Mei 2009 - 21:29

    Tante Ria Bazen:

    Wat leuk zo`n klein hummeltje erbij.Felicitaties aan iedereen daar!!

    gr.tante ria

  • 17 Mei 2009 - 21:41

    Tessa:

    Wow, Elies... Wat gaaf!
    Feliciteer Marcel en Willemien maar met hun 2e wolk van een dochter!
    Mooi kindje idd!
    En jij succes he :P!

    Liefs

  • 18 Mei 2009 - 07:00

    Barbara:

    Ahhh wat leuk zeg!!! Van harte gefeliciteerd voor jou en heel de familie! Wat een mooi kindje zeg!

    xxx

    Barbara

  • 18 Mei 2009 - 08:03

    Ini:

    Elisa, gefeliciteerd met de geboorte van Kim. Leuk hoor, een zusje voor Lise en voor jou zal er ook wel wat veranderen. Feliciteer de familie ook (al ken ik ze niet) Via jou, leven we toch een beetje mee met het gezin. Geniet er maar van allemaal. Groetjes, tante Ini.

  • 18 Mei 2009 - 08:35

    Anika:

    Hallo Elisa,

    Gefeliciteerd met je nieuwe oppasbabytje, wat schattig he.

    Wat onwijs leuk dat je dit van zo dicht bij kan meemaken!

    Geniet ervan.

    Liefa Anika

  • 18 Mei 2009 - 11:33

    Arenda:

    wat leuk en wat een heerlijk grietje. feliciteer de hele familie maar van mij!!! ik hoop dat we snel een keer kunnen skypen xxx arenda

  • 18 Mei 2009 - 13:18

    Marielle:

    ah wat leuk:D!!!!!(hoop ik :)

    gefeliciteerd :)!
    en we msne nog he:)!

    xxxxx

  • 20 Mei 2009 - 11:36

    Marjolein:

    Gefeliciteerd met het nieuwe familielid! Jij gaat het druk krijgen de komende tijd... :P)!

    Liefs, Marjolein

  • 26 Mei 2009 - 13:10

    Tonny:

    feliciteer de fam van mij en jouw leven zal inderdaad erg veranderen!!
    lieve gr tonny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elisa

Hoi, Welkom op mijn waarbenjij.nu site. Ik was in 2008-2010 als au pair aan het werk in Washington DC en ga december 2011 een kort bezoekje aan DC (en mijn familie daar) brengen om van daaruit door te vliegen en een maand in Nieuw Zeeland te gaan vertoeven. Ik zal proberen jullie een beetje op de hoogte te houden van mijn belevenissen! Veel leesplezier en als je een berichtje achterlaat vind ik dat super leuk! Groetjes Elisa

Actief sinds 09 Sept. 2008
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 40711

Voorgaande reizen:

15 December 2011 - 20 Januari 2012

Washington DC > Nieuw Zeeland

28 Oktober 2008 - 21 Mei 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: